قلم و مرکب

زندگی سادست،آن را پیچیده نکنید.

قلم و مرکب

زندگی سادست،آن را پیچیده نکنید.

قلم و مرکب

چیز های مختلفی می نویسم؛ بعضی اوقلت دل نوشته،گاهی دگر داستان و گاهی نیز مقالات کاربردی. در کل سعی می کنم چیزی بنویسم که ارزش خواندن داشته باشد یا تجربه ای را انتقال دهم.

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

خدا

سه شنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۷، ۰۵:۱۲ ب.ظ
خیلی درگیر این موضوع بودم که اولین پست وبلاگم را در مورد چه چیزی بنویسم. 

ابتدا تصمیم گرفتم از خودم بگویم اما به رسم همیشه و همه جا سخن را با نام و یاد حق رقم زدم که پناهنده ام، پناهنده ای مطمئن و محکم باشد؛ البته این سخن من نیست و حضرت علی(ع) این مورد را عرض می فرمایند.

به نام خدا
  • حمید رضا دانا

نظرات  (۱)

وبلاگتون عالیه من الان مدتی هست که هر روز سر میزنم
پاسخ:
سلام، بسیار متشکرم اما هنوز مقوله یا پست خاصی نداره قطعا مطالب بیشتری به زودی منتشر خواهند شد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی